Information om reklamationer

Björn Axén följer Konsumentverkets regler för reklamationsrätt.

Om du vill reklamera en produkt som du köpt i vår e-handel skickar du ett mail till kundservice@bjornaxen.se där du beskriver vad du upplever som fel med din produkt samt tydligt anger ditt namn, telefonnummer och e-postadress.

I vissa fall kommer vi be dig att skicka tillbaka produkten till oss, så det är viktigt att du inte slänger produkten förrän ditt ärende är avslutat.

Produkten skickas då till:

Björn Axén Retail
Reklamation
Birger Jarlsgatan 124
114 20 Stockholm

Kom ihåg att skicka med uppgifter om vad du heter samt hur vi kontaktar dig.

Du kan självklart även lämna in produkter du köpt på bjornaxen.se på någon av våra salonger.

Om du köpt produkten på någon av våra salonger ber vi dig lämna tillbaka den där. Ta med ditt kvitto.

Vid godkänd reklamation återbetalar vi summan för dina produkter, eventuell frakt och returfrakt inom 30 dagar.

Om du har frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på kundservice@bjornaxen.se eller på 08-545 27 350.