
Vi använder oss av kakor för en bättre upplevelse. Så för att följa lagen om elektronisk kommunikation så behöver vi få ditt godkännande för att använda kakor. Läs mer
Vi använder oss av kakor för en bättre upplevelse. Så för att följa lagen om elektronisk kommunikation så behöver vi få ditt godkännande för att använda kakor. Läs mer
Din integritet är mycket viktig för oss och vi vill att du alltid ska känna dig trygg med de uppgifter som du lämnar hos oss.
GDPR
Vi följer GDPR (General Data Protection Regulation). Det är en lag som behandlar personuppgifter och stärker rättigheter för den enskilde när det gäller personlig integritet. Lagen gäller i alla EU:s medlemsländer från och med den 25 maj 2018.
Nedan hittar du en sammanställning med frågor och svar kring de uppgifter vi samlar in om dig, varför vi gör det och hur länge vi sparar informationen. Har du ytterligare frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på kundservice@bjornaxen.se.
1. Vilka uppgifter spar Björn Axén om mig när jag bokar en salongsbehandling?
För att uppfylla vår del i tjänsteavtalet spar vi följande uppgifter:
Vi hanterar dina uppgifter för att skicka bokningsbekräftelse, bokningspåminnelser & recensionsförfrågan, administrera bokningar, om- och avbokningar, behandla ärenden i Kundservice, hantera garanti- och reklamationsärenden, identifikation samt marknadsföring. I syfte att ständigt förbättra vårt erbjudande använder vi även en del av informationen som underlag för analys.
Uppgifter lämnade i vårt bokningssystem sparas så länge du är en aktiv kund. Om du inte besökt oss på 3 år tas alla uppgifter om dig och dina bokningar bort.
2. Vilka uppgifter spar Björn Axén om mig som handlat via e-handeln?
För att uppfylla vår del i köpeavtalet att leverera och ta betalt för de produkter och tjänster du köpt hos oss spar vi följande uppgifter:
Vi an vänder dina uppgifter för att kunna säkerhetsställa leverans av dina produkter, ta betalt, hantera ärenden i Kundservice, identifikation, marknadsföring, hantering av garanti- och reklamationsärenden, avisera status på din leverans samt låta dig logga in på Mina sidor. I syfte att ständigt förbättra vårt erbjudande använder vi även en del av informationen som underlag för analys.
För att genomföra ett köp på bjornaxen.se måste du godkänna våra köpevillkor. I samband med det godkänner du även vår integritetspolicy.
Uppgifter lämnade i samband med köp i vår e-handel sparas i 36 månader efter ditt senaste köp.
3. Vilka uppgifter spar Björn Axén om mig som tidigare elev på Björn Axén Academy?
För att uppfylla vår del i köpeavtalet spar vi följande uppgifter:
Vi hanterar dina uppgifter för att kunna administrera frågor, hantera studieintyg och provresultat.
Som en service spar vi provresultat och studieintyg efter avslutad utbildning då många f.d. elever efterfrågar dessa.
4. Vilka uppgifter spar Björn Axén för att hantera ärenden i Kundservice?
För att tillgodose vårt gemensamma intresse (berättigat intresse) att lösa ärenden i Kundservice eller av kundservicekaraktär spar vi följande uppgifter:
Uppgifter som Björn Axén inte spar men ändå tar del av är:
Vi hanterar dina uppgifter för att kommunicera i samband med kundserviceärenden, hantering av returer, reklamationsärenden, nöjd-kund-garanti, information om annulleringar, återbetalning, svar på kommentarer på annan plats på internet samt identifiering.
Kundserviceärenden inskickade till oss via e-post eller via formulär på vår hemsida sparas tills ärendet är avslutat.
Uppgifter som du själv valt att lämna angående Björn Axéns varumärke, produkter eller tjänster på annan plats på internet, tex i blogg eller social kanal, sparas i enlighet med gällande regler för respektive plattform och är inget Björn Axén kan ta ansvar för.
5. Vilka uppgifter sparar Björn Axén om jag deltagit i en tävling?
För att tillgodose vårt gemensamma intresse (berättigat intresse) och i syfte att genomföra, utvärdera och administrera tävlingar spar vi följande uppgifter:
Vi hanterar dina uppgifter för att kommunicera före och efter tävling samt administrera vinst.
Uppgifter som lämnats i samband med tävlingar raderas så snart tävlingen är avslutad.
6. Vilken information samlar Björn Axén in i syfte att utveckla och förbättra produkter och tjänster?
I syfte att ständigt förbättra våra produkter och tjänster samt kunna erbjuda dig en mer personlig upplevelse (berättigat intresse) spar vi följande uppgifter.
Vi hanterar dina uppgifter i syfte att anpassa och förbättra vår hemsida, utveckla och förbättra vårt erbjudande, sortera in kunder i segment baserat på intresse och beteendemönster, jämföra historiska data samt förbättra IT-system.
Personuppgifter lagrade i syfte att analysera och förbättra vårt erbjudande sparas i 36 månader.
7. Vilka uppgifter spar Björn Axén för att uppfylla företagets rättsliga förpliktelser?
Björn Axén spar uppgifter om ditt köp för att fullgöra lagliga krav enligt t.ex. konsumentköps-, skatte- och bokföringslagstiftning.
8. Hur länge spar Björn Axén uppgifter om mig?
Björn Axén spar aldrig en uppgift längre än vi bedömt som nödvändigt för att leverera en god service och utveckla vår affär, och aldrig längre än lagen säger. Du kan alltid begära att de uppgifter vi har om dig raderas när du så önskar så länge det går i linje med lag.
9. Hur kan jag ändra min preferens för kommunikation från Björn Axén?
Du kan enkelt ändra din preferens för kommunikation (av- eller påregistrera dig för kommunikation) genom att logga in på mina sidor på bjornaxen.se eller via vår bokningstjänst. Kontakta kundservice ?
10. Hur vet jag att informationen som Björn Axén har om mig är lagrat på ett säkert sätt?
Dina personuppgifter är trygga hos oss. Våra IT-system är säkert uppsatta för att skydda sekretess, integritet och tillgång till personuppgifter. Om du anser att dina personuppgifter hanteras på ett felaktigt sätt, kontakta oss på kundservice@bjornaxen.se så gör vi allt vi kan för att hjälpa dig.
11. Vilka rättigheter har jag som individ i och med GDPR?
I enlighet med dataskyddsförordningen GDPR har du som individ ett stort antal rättigheter kring hur företag hanterar dina personuppgifter. Till exempel att du kan begära att få dina uppgifter rättade, raderade, blockerade eller flyttade.
Läs gärna mer om dina rättigheter på Datainspektionens hemsida här.
12. Hur kan jag få uppgifter som Björn Axén har om mig raderade?
Kontakta oss på kundservice@bjornaxen.se så raderar vi all information vi har om dig som inte lagen kräver att vi spar enligt till exempel skatte- och bokföringslagstiftning.
Notera att om du ber oss radera information om dig kommer du inte längre kunna boka salongsbesök eller logga in på mina sidor på bjornaxen.se. All tidigare historik om dig som till exempel färgrecept eller köp på bjornaxen.se kommer att gå förlorad. Givetvis är du alltid välkommen att skapa nya inloggningsuppgifter om du så önskar.
Om du önskar avsäga dig kommunikation via e-post klickar du enklast på länken längst ner i ditt senaste e-post som du fått av oss.
13. Hur får jag en sammanställning av den information som Björn Axén sparat om mig?
Kontakta oss på kundservice@bjornaxen.se så hjälper vi dig. Observera att uppgifter om dig av säkerhetsskäl endast skickas till den adress där du är folkbokförd.
14. Hur hanterar Björn Axén cookies?
En cookie eller kaka är en liten textfil som lagras på din dator och som innehåller information. Om du inte vill ha några cookies kan du ställa in detta i din webbläsare.
Enligt lagen om elektronisk kommunikation (SFS 2003:389) ska alla som besöker en webbplats med cookies få tillgång till information om att webbplatsen innehåller cookies och varför cookies används. Besökaren ska också samtycka till att cookies används.
På vår webbplats används cookies av rent tekniska skäl för att göra webbplatsen mer funktionell för användaren. Cookies används endast när det är nödvändigt. Om en funktion går att använda utan cookies och cookies går att ta bort utan att det medför orimliga kostnader eller större försämringar för användarna ska det göras.
Här kan du läsa mer om hur vi använder cookies.
15. Delar Björn Axén information om mig med tredje part?
Dina uppgifter kan delas med s.k. Personuppgiftsbiträden, dvs företag som hanterar personuppgifter för Björn Axéns räkning.
Bokningssystem
För att kunna hantera och administrera salongsbokningar
Logistikpartner
För att kunna plocka och skicka varor
Transportör
För att kunna leverera de varor du köpt hem till dig eller till ditt utlämningsställe
E-post klient
För att kunna kommunicera via e-post till exempel leveransbekräftelser och marknadskommunikation
Betallösning
För att kunna ta betalt för produkter och tjänster
IT-tjänster
För att kunna erbjuda tekniska plattformar där du kan möta oss till exempel e-handelsplattform
Vi har aldrig, och kommer aldrig förmedla eller sälja information om dig till tredje part som inte är våra personuppgiftsbiträden.
Vi kommer alltid att dela de uppgifter som lagen kräver med till exempelvis myndigheter, skatteverk eller polis.
16. Från vilka källor hämtar Björn Axén uppgifter om mig?
Bortsett från de uppgifter som vi samlar in om dig eller som du själv väljer att lämna till oss kan vi begära information om din kreditvärdighet från kreditbolag eller bank. Det gäller till exempel om du vill handla på faktura.
17. Kommer Björn Axén ändra den här integritetspolicyn?
Ja, det kan hända. I enlighet med lagen samt när vi adderar ytterligare system som hanterar personuppgifter. Kundservice har alltid alla versioner av den här policyn sparade. Detta är version 1.3.
18. Vem är ansvarig för de personuppgifter Björn Axén samlar in?
Björn Axén Institut AB, org. nummer: 556358-3037 på adressen Birger Jarlsgatan 124 111 45 Stockholm är ansvarig för de personuppgifter som Björn Axén samlar in (s.k. Personuppgiftsansvarig).
19. Om jag har ytterligare frågor om dataskydd på Björn Axén, vart vänder jag mig?
Om du har ytterligare frågor kring hur vi hanterar integritet på Björn Axén är du alltid välkommen att kontakta oss på kundservice@bjornaxen.se.
INFORMATION ABOUT THIS TEMPLATE
The sections in yellow are optional and will depend on what the client does with the data or the level of information they provide.
The sections in grey should be retained but the details will need to be changed to reflect the types of data the client collects and uses.
DISCLAIMER
“The template privacy policy and information concerning technical legal or professional subject matter is for guidance only and to assist you in preparing your own policy. It does not constitute legal or professional advice and is not tailored to your specific or individual requirements. Vaimo assumes no responsibility for the information contained in this document and disclaims all liability in respect of such information.”
PRIVACY POLICY
This policy sets out how we use your information and provides you with information about the personal data we collect, how we keep it secure, how we ensure your privacy is maintained and your rights relating to the personal information we hold about you.
This policy applies to you if you purchase or use any of our products or services, if you visit our stores or shop online or use your mobile device and provides you with information about:
FULL COMPANY NAME is a company incorporated in COUNTRY OR STATE [and is part of the NAME OF GROUP which includes OTHER GROUP MEMBERS] (referred to as “we” or “us” in this policy).
We understand that privacy and the security of your personal information is extremely important and we are committed to maintaining the trust and confidence of the visitors to our websites and our customers by keeping your personal data secure and respecting your privacy rights.
We will always handle your data fairly and legally and are committed to being transparent about the data we collect and how we use it.
We don't rent or trade information about you with other organisations and businesses.
THE TYPES OF PERSONAL DATA WE COLLECT
We may collect the following information about you:
Our websites are not intended for children and we do not knowingly collect data relating to children.
The types of data listed above is not exhaustive and, in some instances, we may need to collect additional data for the purposes set out in this policy or to provide you with certain products and services.
If shop with us using a credit or debit card, or if we take these details for payment authorisation, we will securely collect and store this information. We will ask if you want us to automatically store these details to speed up future payments. If you set up a direct debit payment, we will also collect bank details from you.
If you apply for credit, stage payments or other payment terms or forms of finance, we will take into account other information about you such as your employment details, financial position, identification documents details (such as your passport, national identify card or driving licence), insurance, criminal record and medical history as well as details about additional insured parties and cardholders or joint policyholders.
We may collect some of the above personal data directly from you, for example when you set up an account on our websites, or send an email to our customer services team. Other personal data is collected indirectly, for example your browsing or shopping activity. We may also collect personal data from third parties who have your consent to pass your details to us, or from publicly available sources.
HOW WE USE PERSONAL DATA
The information we collect may be used to:
We will only use your personal data for marketing purposes with your consent. We may do this by post, email, text message, online or through social media, push notifications via apps, or other electronic means and will aim to update you only about those products and services you are interested in or which relevant to you.
You may amend your marketing preferences and have the right to opt out of receiving promotional communications at any time, by:
We won't send you marketing messages if you tell us not to, but we will still need to send you occasional service-related messages.
As part of the registration process for our newsletter, we collect personal information. We use that information to: tell you about our offers, products and services; contact you if we need to obtain or provide additional information; check our records are correct and up-to-date; and make sure that you’re happy and satisfied with our services. To do so we use a third-party provider, [ADD NAME], to deliver our newsletter. We gather statistics around email opening and clicks using industry standard technologies to help us monitor and improve our newsletter. For more information about this, please see [ADD NAME]’s privacy notice. You can unsubscribe from our newsletter at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of our emails or by contacting us (see HOW TO CONTACT US).
If you are a member of any of our reward or loyalty schemes we may collect data directly from you, as well as analysing your browsing and purchasing activity, both on-line and in store, and your responses to marketing communications. The results of this analysis, together with other demographic data, allows us to personalise the information and offers we send to you, make that are relevant to you and understand more about you as a customer. We use software and other technology (automated processing) to do this.
If you visit our websites, you may receive personalised advertisements whilst browsing other websites. Any such advertisements will relate to the products you have viewed whilst browsing our websites on your computer or other devices. These advertisements are provided by us through specialist providers using ‘cookies’ placed on your computer or other devices (further information on the use of cookies can be found here OUR USE OF COOKIES including information on how to change your browser setting and disable cookies.
When you visit our websites, we use service providers, like Google Analytics and Sumo Logic, to collect internet log information and details of visitor behaviour patterns. We do this to understand how visitors use our websites. This information is only processed in a way which does not identify anyone.
WHO WE SHARE PERSONAL DATA WITH
We may share your personal information with [NAME OF GROUP] from time to time so we can provide you with services across our group. That includes [ADD DETAILS].
We work with partners, suppliers, service providers and agencies and may need to share your personal information with them to provide certain services. However, we will only do so where they meet our standards for processing data and have confirmed that they have appropriate data protection and security controls in place. We will only share information with them that is necessary for them to provide services to us or directly to you and our contracts with them prevent them from using your personal information for any other purposes. These include:
We may also share your personal information with:
We will not otherwise disclose your personal information to anyone else.
We will not sell or rent our customer data to other organisations for marketing purposes.
TRANSFERS OF PERSONAL DATA
If you place an order with us and you are outside of [COUNTRY] we will transfer your personal information to [COUNTRY].
Although your personal data will be held in [COUNTRY] data centres it is sometimes necessary for us to share your personal information outside of the European Economic Area (or the EEA), so that we can deliver products and provide services to you or to transfer your personal information to our group companies, suppliers or service providers based outside of the EEA for the purposes described in this policy. This will usually be the case when either you, your delivery address or our service providers are located outside the EEA.
If this happens, your personal information will continue to be subject to one or more appropriate safeguards set out in the law. We will ensure that the transfer will be compliant with data protection law and all personal information will be secure. Our standard practice is to use ‘standard data protection clauses’ for such transfers or ensuring that our suppliers sign up to an independent privacy scheme (like the US 'Privacy Shield' scheme). These methods have been approved by regulators to ensure adequate safeguards are in place.
OUR USE OF COOKIES
Our websites use cookies to collect information.
This includes information about browsing and purchasing behaviour by people who access our websites. This includes information about pages viewed, products purchased and the customer journey around our websites.
Detailed information is set out in our Cookie Policy.
HOW WE PROTECT PERSONAL DATA
We are committed to keeping your personal information safe and secure and use appropriate security measures to protect your information including:
We will never ask you for your passwords or to confirm your credit card or payment details via email.
We recommend that you:
HOW LONG WE KEEP PERSONAL DATA
Unless we are required to by law, we will not retain your data for longer than necessary for the purposes set out in this policy.
Different retention periods apply for different types of data, however the longest we will normally hold any personal data for is 6 years.
YOUR RIGHTS
You have the right to:
access your personal information
You can ask us to confirm what personal information we hold about you and how we use it, where we are obliged to provide copies of this personal information we will do so free of charge.
rectify your personal information
You can ask us to update and correct any out-of-date or incorrect personal data that we hold about you.
erase your personal information
You can ask us to delete information that we hold about you if you have withdrawn your consent, if that information is no longer needed for the purposes for which it was collected, if we are processing it unlawfully or in certain other circumstances.
stop or limit our processing of your personal information
You can object to us processing your personal information if we are not entitled to use it any more or if the processing is based on our legitimate interest (including profiling) where this does not override your rights, to have your information deleted if we are keeping it too long or have its processing restricted where you have contested the accuracy of the data, opposed the erasure of the data, you want us to retain the data so you can establish, exercise or defend legal claims, or you have objected to the processing, whilst a decision on overriding legitimate interests is pending.
withdraw consent
Where you have consented to us processing your personal information you may withdraw this consent at any time, including the right to opt-out of marking communications.
data portability
Where you have provided us with information in a structured, commonly used and machine-readable format which we process by automated means, you can receive this in a standard form or ask us to move or transfer that data to another service provider.
not be subject to automatic decision making
You may not to be subject to a decision based solely on automated processing, including profiling, unless this is necessary for entering into, or performance of, a contract with us, it is authorised by the regulators or it is based on your explicit consent.
If you have any questions about your rights or wish to exercise any of them, please contact us (see HOW TO CONTACT US).
Before providing personal information to you or another person on your behalf, we may ask for proof of identity and sufficient information about your interactions with us that we can locate your personal information.
You also have the right to lodge a complaint with a data protection regulator where your personal information has or is being used in a way that you believe does not comply with data protection law. Usually this would be in the country where you live or where your legal rights have been infringed. Our lead authority is [ADD NAME AND CONTACT DETAILS].
THE LEGAL BASIS FOR USING PERSONAL DATA
We are required to set out the legal basis for our ‘processing’ of personal data.
We collect and use your personal data because is it necessary:
In general, we only rely on consent as a legal basis for using your personal data in relation to sending direct marketing communications to you via email or text message. You have the right to withdraw consent at any time and, where consent is the only legal basis for processing your personal information, we will cease to process data after consent is withdrawn.
Normally, the legal basis for using your personal information is that it is necessary for our legitimate interests. This includes:
HOW TO CONTACT US
If you would like to exercise your rights (see YOUR RIGHTS for further information) or you have a question or a complaint about this policy, the way your personal information is processed, please contact us by one of the following means:
LINKS TO OTHER WEBSITES
We may partner with trusted service providers to make additional products and services available to you and may sometimes provide you with links to other websites that are not under our control.
In these instances, we will not be liable to you for any issues with their use of your personal information, the website content or the products and services offered or provided to you by these websites.
These websites are not owned and operated by us and they are responsible for processing personal data in accordance with their own privacy policies. We recommend that you consult the privacy policy and terms and conditions on each website to see how your personal information will be used.
POLICY UPDATES
This Policy was last updates in [ADD MONTH AND YEAR].
COOKIE POLICY
WHAT ARE COOKIES?
Our websites, like most others, uses cookies to collect information.
Cookies are data files containing small amounts of information which are placed on your computer or other devices through your web browser when you visit our websites. This is then sent back to our websites by your browser and is used to “remember” your computer or device.
Cookies are used on all versions of our websites and in our website applications.
Cookies are designed to enable your computer or device to remember something you have done within that website (such as remembering that you have logged in, or which buttons you have clicked) and are essential for the effective operation of our websites and to help you shop online. They are also used to tailor the products and services offered and advertised to you, both on our websites and elsewhere.
To make full use of our websites and shop online, cookies need to be enabled on your web browser. If you do not accept, or disable, cookies then certain features on our websites will not work. You will still be able to browse our websites but will not be able to shop online.
The cookies stored on your computer or other device when you visit our websites are either designed by us, or on our behalf, and are necessary to enable you to a make purchases on our websites or by third parties who participate with us in marketing programmes or who provide web banner advertisements or other services to you on our behalf.
Please see our COOKIE POLICY for more information.
WHAT INFORMATION IS COLLECTED?
Some cookies collect information about browsing and purchasing behaviour when you visit our websites. This includes information about pages viewed, products purchased and your journey around a website.
To help you understand cookies better we have outlined some of the main types below:
Authentication Cookies
These cookies are used to identify If you are logged in as a user, or not. They are important for our websites to know what information to show you or remind you to log in.
Session Cookies
These cookies only last for as long as your browsing session on the website and are normally deleted automatically when you close your web browser.
Persistent Cookies
These cookies remain after you have finished browsing, so if you visit a website and then return to it sometime later, the website will “remember” you.
First-Party Cookies
These cookies are set by the domain (or sub-domain) for our websites in your web browser.
Third-Party Cookies
These cookies are set by a different domain to the website you are visiting and are used for a variety of reasons.
We do not use cookies to collect or record information about your name, address or other contact details or credit cards.
We do not control what information is collected and stored by Third-Party Cookies, or how they are set and we do not accept any liability in connection with these cookies, you should check the relevant website for more information about what they do with cookies and how you can manage them. These may include social networking sites, like Facebook and Twitter. If you share content in this way, the social network may send cookies to your browser.
For details of the Third-Party Cookies we use please see our COOKIE LIST.
HOW LONG IS THIS INFORMATION KEPT?
Generally, we only keep cookies for the duration of your visit to websites.
Please see our COOKIE LIST for more information.
HOW ARE COOKIES MANAGED?
You have different options to manage the cookies on your computer or device.
You can change your browser settings to prevent cookies from being accepted, or, depending on which browser you are using, you might be able to receive an alert when a website is trying to place one on your browser.
With most browsers, you can allow First-Party Cookies to be set but refuse to accept Third-Party Cookies.
WHAT ARE COOKEIS USED FOR?
The main purposes we use cookies for are:
HOW DO I DISABLE OR DELETE COOKIES?
If you want to disable cookies you need to change your website browser settings.
This will depend on the browser you use and your browser’s 'help' menu should tell you how to disable cookies or change your cookie settings.
We have included instructions on how to do this for the most popular browsers below:
Microsoft Internet Explorer:
Google Chrome:
Safari:
Mozilla Firefox:
You can also delete cookies stored in your browser by using the functions in your browser. This will not disable cookies or prevent your browser from collecting them in the future. Deleting cookies on one browser or one device does not automatically clear them on another.
WHAT HAPPENS IF I DISABLE COOKIES?
This depends on which cookies you disable, but in general the website may not operate properly if cookies are not accepted. However, you will still be able to browse around our websites, although some functions will not be available, for example you will not be to purchase products, set up a new account or access an existing one.
If you only disable Third-Party Cookies, you will not be prevented from making purchases on our websites.
If you disable ALL cookies, you will be unable to complete a purchase on our websites.
LAST UPDATED: DATE
COOKIE LIST
This list is intended to help you understand how we use cookies on our websites.
We will update this list as we make changes to the shopping experience on our websites and as we gather more information on such cookies or as any cookies change. Whilst we intend to update this page regularly, there may occasionally be some cookies missing from the list.
NAME |
TYPE |
DESCRIPTION |
|
Third-Party Cookies
The following Cookies are all used for analytical and targeting purposes:
NAME |
Google Tag Manager |
Google Analytics |
Yahoo Analytics |
Bing Ads |
DoubleClick |
Facebook Connect |
Facebook Custom Audiences |
Sumo Logic |
LAST UPDATED: DATE
Ett besök hos Björn Axén handlar om dig.
En avslappnande och rogivande stund där du står i centrum. Att se vem du är och förstå vem du vill vara är grunden till att hitta en frisyr som du skall trivas med. En frisyr som får dig att känna dig som ditt autentiska jag. Inte bara den dagen du har varit hos oss utan varje dag tills du besöker oss igen.
Med vår erfarenhet, vårt hantverk och expertis har vi möjlighet att göra just det. Våra kunniga frisörer håller sig à jour med de senaste trenderna och innovationerna men lika viktig för oss på Björn Axén är att alltid lyssna på och lära av dig som kund, för att uppnå just din unika vision.
Frisörlegenden Björn Axén öppnande den första salongen i Stockholm 1963 och sedan dess har vår salongsverksamhet vunnit ett flertal internationella och nationella priser, bland annat The Global Salon Business Awards och Årets Frisör.
Gemensamt för alla salongerna är det varma välkomnadet du möts av, den öppna och inkluderande atmosfären där kreativitet och kunskap samverkar för att uppnå dina önskemål och drömmar. En oas där du kan slappna av, bli väl omhändertagen genom en personlig upplevelse där allt handlar om dig.
Varmt välkomna att besöka oss på Björn Axén.